The one with the first christmasday

nu har varenda jävel sagt att d är kalt ute, stämmer det?!
vaknade otåligt klockan sju men sitter ändå att gäspar..?

Tränade biceps, tricept på gymmet igår,(+crosstrainer)
samtidigt som jag städade,  fick städ jobbet där och
har bara nio gånger kvar nu :D

bestämt vad vi ska göra på nyår nu..
vill någon köra så får ni gärna ringa mig.

idagär första dagen på jullovet, fick inte sova ut som
jag trodde, men jag tror jag klarar mig ändå!
Ska till ramnäs om några timmar
och lassa av julklappar till motander familjen!! <3

Sen far jag vidare mot västerås, hoppas allt ordnar sig så vi kan gåut
på krogen ikväll och fira jullovet eller nåt ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0